הפנינג אמנות ומוזיקה מעוטף ישראל – חגיגה לכל המשפחה!

ביום האישה הבינלאומי – יום שישי ה-8 למרץ בין השעות 10-1600 – זה קורה! יריד של כ-15 אמנים, מוזיקאים ויוצרים. פודטראק של חברת גלילטו מהגליל יציע לכם שלל טעמי גלידות, קפה ותה. תוכלו להסתובב בין שולחנות האמנים שהגיעו מכל קצוות הארץ, נגיש לכם טעימות יין וינגן לכם הרכב ג'אז בחולצות וורודות – טריו אורי ברכה עם יוגב שטרית, חביאר קפלן והמנהל המוזיקאלי והמלחין אורי ברכה. תוכלו לשבת עם כוס קפה ביד ולהאזין למוסיקה חיה שתהיה בחצר האחורית שלנו למען הנאתכם המלאה. זו תהיה חגיגה לכל המשפחה!

הסלון מול גבעת נפוליאון נפתח לפני 7 שנים על ידי בני הזוג יובל ותמר קרימולובסקי על מנת להעצים, לתמוך, ללמד ולהביא את מיטב האמנות, המוזיקה והיצירתיות לחברה ולילדים. בעת הזו, חשוב לנו לתת במה לאמנים המוכשרים מעוטף ישראל על מנת להיחשף לקהל הרחב, להציג ולמכור את יצירותיהם. יגיעו ליריד ציירים, נגרים, מעצבי תכשיטים, יוצרי סבונים, אמני וינטאג', סופרים ועוד ועוד…זהו היריד השני שעורך הסלון עבור אמנים – הראשון נערך בדצמבר 2023 וגלגלו מטה לתמונות מהיריד הקודם.

אנו מודים מקרב לב לרייצ'ל גרין על רעיון היריד ואיתור האמנים עבור היריד! רייצ'ל והאשת יח"צ ישראלה שפרינגר עובדות ימים כלילות על מנת להביא קהל גדול ככל הניתן אל השכונה הירוקה של "שיכון וותיקים" הממוקמת בגבול רמת גן-תל אביב. היריד מתפרס על שתי חצרות בתים ברחוב אחימאיר 19 ו-26 בשיכון ותיקים רמת גן.

הכניסה בתשלום סמלי של 10 ₪ לכיסוי הוצאות ההפקה המוזיקאלית ועבור האמנים. נודה לכם על הרשמה מראש בלינק www.flute.co.il/music-lounge או לתשלום/תרומה ביריד.

מספר המקומות מוגבל ואנו ממליצים על הרשמה מראש להבטחת כניסתכם!

ליחצו כאן למסלול הגעה ליריד. ניתן להגיע בקלות בתחבורה ציבורית.

לפניכם האמניות המתארחות ביריד –

צילומים מהיריד הראשון שנערך לאמנים בדצמ' 2023, חצר הסלון מול גבעת נפוליאון (צלמת: אילת פיינטו)

המתופף יוגב שטרית מטריו אורי ברכה

נגן הבס חביאר קפלן מטריו אורי ברכה

המנהל האומנותי, המלחין והגיטריסט אורי ברכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

איך קונים חליל אירי?

רציתי מאוד ליסוע לאירלנד עם משפחתי עוד לפני הקורונה. תיכננתי את הטיול ודברנו עליו רבות בבית בהתרגשות רבה. תיכננו לשחק בפאבים משחק קלפים נהדר אותו

המשך קריאה »