ספר ילדים דו לשוני בעברית ובערבית

הספר "מנגינת החיים" הוא ספר דו לשוני בעברית ובערבית עם ציורים נפלאים לקריאה משותפת של הורים וילדים. שלבי ההתפתחות של הלימוד בכלי נגינה הוא בבסיס כתיבת הספר "מנגינת החיים", ויש בו הקבלות רבות בין מוסיקה לחיים. ההסתכלות קדימה בקריאת דפי תווים מוצגת לקורא כהסתכלות קדימה בדרך בה אנו צועדים. החופש לבחור "מהירות" לקטע מוסיקאלי מוצג בספר כחופש לבחור את מהירות ההתפתחות בתחום מסוים של יצירה, לימוד או עבודה. כל קורא בכל גיל יוכל להבין את רעיונות הספר לפי הבנתו וניסיון חייו, ומומלץ לקרוא בספר שוב מעת לעת כדי לגלות בו תובנות חדשות על חייכם.

הספר פותח שיח עם ההורים ומחשבה עצמאית של הילד על נושאים חשובים בחיינו כגון הקשר שלנו עם עצמנו, חשיבות הקשרים עם חברינו ועם כל הסובב אותנו בטבע. הספר מוביל את הילד למחשבה חיובית, לביטחון ולהעצמה, לחקירה מתוך סקרנות ועוד. דווקא היום, במציאות שהופכת למבלבלת יותר ויותר, הספר משרה רוגע ויכול לשרת כעוגן למה שחשוב באמת בחיים.

הספר מתאים לילדים מגיל 5 לקריאה עם הורה, וגם מבוגרים יהנו מהתובנות, האמנות והמוסיקה שבספר. בעוד מספר שבועות הספר "יגדל" דרך מציאות מורחבת ויתווספו לו קטעי מוסיקה וסרטונים שיעצימו את חווית הקריאה. רוכשי הספר יקבלו על כך הודעה במייל ויורידו אפליקציה למציאות המורחבת.

לרכישת "מנגינת החיים" בעברית / ערבית במחיר 80 ש"ח ליחצו https://flute.co.il/the-tune-of-life

לרכישה באנגלית ובשפות נוספות ליחצו https://flute.co.il/en/the-tune-of-life/

עוד אודות הספר בסרטון הבא:

מחברת הספר – החלילנית תמר מלזר קרימולובסקי – יצרה 12 סדנאות לכישורי חיים לילדים בגילאי 10 עד 13. הסדנאות כלולות במאגר גפ"ן כך שהן ללא כל עלות להורים – העלות מסובסדת על ידי הממשלה ביוזמה המבורכת הזו. להזמנת סדנאות מנגינת החיים לבתי ספר יסודיים ליחצו על הכפתור הבא:

אמנות: האנה אאוורובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

עולמם של ילדים

איך מרגישה סופרת שהוציאה את ספר הביכורים שלה כשהיא מגיעה לבית הקורא? בימים אלו אני מקפצת בין בתי קונים ומביאה להם באופן אישי את ספרי

המשך קריאה »