פס קול מלא בהשראה לספרי "מנגינת החיים"

בימים אלו אני עסוקה בשיווק הספר שלי "מנגינת החיים" וגם בהמשך פיתוחו. אני עומדת להוסיף לספר פס קול שיהיה מלא בהשראה לקוראים ויתן מימד נוסף לטקסט ולרעיונות שאני מציגה בספר. אינני יודעת איך אך מצאתי גם זמן לפתח 12 סדנאות לילדים בכישורי חיים המבוססות על הספר. הרעיונות שהתגבשו בי על גבי 7 שנות עבודה כה מבוססות ומרגשות, שהחלטתי לפתח כך עוד יותר את הספר, ולהעניק לילדי ישראל פנינים לחייהם. מטרת הסדנאות והספר הוא לפתח בילדנו את המיומנויות הבאות:

חשיבה ביקורתית  

חשיבה יצירתית 

מודעות עצמית

הכוונה עצמית

יכולת השפעת האדם על החברה סביבו

השינוי ותפקיד השינוי בחיינו

אינדיבידואליות

קבלות החלטות

התמודדות עם אתגרים

חיבור גוף ונפש דרך הנשימה

בעת הזו אני מגבשת החלטות מוסיקאליות לקטעים שאנגן יחד עם הפסנתרן וידידי היקר עשור אלקיים. העבודה המשותפת מרגישה כה טבעית לשנינו, כי אנו כנראה מביטים בעולם דרך משקפיים דומות להפליא: לא רק קבלת כל אדם באשר הוא אלא בהערכת כל אדם באשר הוא. הבנה עמוקה שהפלא הזה של האדם הוא דבר לא מובן מאליו, ונראה שצריך להזכיר לכולנו מה היא המופלאות הזו אשר באדם ובעולמנו? אני מרגישה ששכחנו את התשובות לשאלות אותן שאלנו כבר מזמן, בתקופות עתיקות.

אחת ההחלטות היותר קלות עבורי בבחירת המוסיקה היא המנגינה לפתיחת הספר וסיומו: הספר יפתח עם מוסיקה מאת דבוסי. האם יכול להיות מלחין מתאים יותר מדבוסי לפס קול שבמרכזו החליל ושלל צבעיו? צבעים היכולים להביע כל רחש שבנפשנו בצורה מדויקת יותר מכל מילה?

לסיום הספר ננגן את המוסיקה של חיה המייצגת אהבה, נאמנות, אמון ועוד שלל תכונות מצוינות. החיה הזו גם מופיעה בהרבה תרבויות, ותמיד באופן חיובי ביותר – הרי זהו הברבור. כל שנותר כעת הוא להקליט. כל מי שרכש עד כה את הספר יקבל כישור במייל לפס הקול. שרק נהנה כולנו מעצמנו ומעולמנו.

לרכישת הספר ליחצו כאן:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך