מבט בחליל מבפנים

השנה החדשה בסלון מול גבעת נפוליאון

אני מתחילה את השנה החדשה בהרגשה שאני במקום הנכון בזמן הנכון. החברה שלנו מדממת ומדרדרת. הילדים שלנו זקוקים לנו יותר מתמיד – נפשית, כלכלית אבל בעיקר כדי שנזכיר להם את מה שפעם היה וחלף מן העולם: הסבלנות, ההסתפקות במועט, האמפטיה וההכרה בחשיבות החברה. הנרקסיזם והאנוכיות הולכים ומתרחבים יחד עם חוסר הרגישות לאחר והאמפטיה לאדם ולצרכיו. "הסיפוק המיידי" הוא לצערי המנוע המרכזי בהמוני פלטפורמות בעולם הוירטואלי והאמיתי.

הקמתי את הסלון מול גבעת נפוליאון לא במקרה. זה היה חלום שלי מגיל צעיר כשלמדתי להעסיק את עצמי לבד כילדה. יצרתי לעצמי בעזרת שני רשמקולים תכנית רדיו בה אני מראיינת אנשים (דמיוניים) שונים בעולם ומביאה את סיפורם. כיום, בסלון התרבות שיצרתי לפני חמש שנים, אני מביאה את הסיפורים של כולנו: תרבויות שונות, עולמות שונים ובעיקר נושאים פנימיים באדם. לכן אני לעיתים מוסיפה את המשפט "לחוש ולעוף עם הנפש והדמיון" לפירסומי הסלון. אני שואפת להעניק לקהל חוויה של התעלות על המציאות. לעורר מחשבות על חייכם, על עצמכם על ההווה ובעיקר על יופי האדם והעולם. דווקא עכשיו – בתוך כל הכאוס עלינו לאחוז ביופי ובטוב!

תכניות הסלון השנה מלאות בתוכן נהדר. הן מיועדות לכל גיל ומתאימות להנאה של יחידים, זוגות ומשפחות. פעוטות נהנים אצלנו ולא מפריעים. אני מזמינה אתכם לקחת חלק באירועים אשר בכולם הבמה היא אתם. אני יוצרת את האוירה הלא שיגרית בכדי לאפשר לכם לעוף בדמיונכם.

אני מקווה לראותכם בסלון מול גבעת נפוליאון ומאחלת חג שמח לכולכם!

תמר

תכניות הסלון 2022-2023

——————————————

חיות היקום: תכנית מוסיקאלית לילדים על חיות מתחת למיים, על האדמה, בשמיים ובחלל. התכנית לילדים מגיל 2-10.

מסיבת רצח-מיסתורין מוסיקאלית לסילבסטר: תכנית מוסיקאלית קומית בה אתם באים ומשחקים דמות בעלילה קורעת מצחוק. מתאים לגיל 12-120.

מנגינת החיים: נבליג על כנפי הדמיון ונביט בחיים ובעולם דרך מנגינות. פעילות לילדים צעירים ועד גיל 12 המבוססת על ספרי מנגינת החיים.

כוחה של המוסיקה: שיח על תפקיד ומקום המוסיקה בחיינו במאה ה 21 עם תריסר מנגינות מתוך הספר "מנגנת החיים". כל מנגינה מייצגות הסתכלות שונה על חיינו. מתאים לכל גיל.

11O'clock tea: שתיית תה כמו בחצר ארמון עם עוגות ומוסיקה מתקופת הבארוק. תכנית שכולה עונג לשבת והשראה עם יצירות לחליל בארוק וצ'מבלו. מתאים לכל גיל! נשתה מכוסות פורצלן / פלסטיק לקטנטנים.

שעת הקסם: סדנת ציור בשקיעה לקטנים ועד גדולים עם מוסיקה להשראה ועם המנחה – אילת פיינטו, ציירת ומורה לאמנות.

צילום: אילת פיינטו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

חליל אלט, פיקולו ודבורה

הצלמת אילת פיינטו ואני החלטנו לתעד חלילים מתוך אוסף החלילים שלי, וזו תמונה שאני אוהבת במיוחד. החליל הגדול ביותר לצד הקטן ביותר…קצת כמו קונטרבאס שמנגן

המשך קריאה »