סדנאות מוסיקאליות לילדים בחוה"מ סוכות ברמת גן

אין כמו מוסיקה! ובמיוחד בכדי להנות עוד יותר בחיינו…מוסיקה מוסיפה את המימד הנוסף הזה של "רוח", מחשבות מרחפות, הדימיון וכל מה שלא ניתן לתאר במילים. אחרי שילדינו עברו ועדיין עוברים כל כך הרבה שינויים בשנים האחרונות – קורונה, סגרים, הפגנות ומה שלא שמתרחש סביבנו – החלטתי לקיים עבורם שלוש סדנאות מוסיקאליות בסוכות. אני רוצה להעניק ולטפח את דור העתיד. בכל סדנא משתתפים נגנים מקצועיים ומובילים בינהם נגן הנבל והזמר Yonathan Suissa, הפסנתרן Assor Elkayam שנולד בעשור למדינת ישראל, הקלרנטיסטית האקלקטית Mor Levin והשחקן והבמאי ארז גרוסברג . הפקתי את הסדנאות ואת חלקן אנחה כשבידי החליל.

הסדנא הראשונה תתקיים ביום שני ה-2.10 בשעה 16:30 ונקראת The Tune of Life:. זוהי סדנא כייפית ואינטראקטיבית על כח הדימיון. היא מבוססת על ספר מוסיקאלי ופילוסופי לילדים שהוצאתי לאור ובו שלל מחשבות להסתכלות על חיינו בהנאה ועם ביטחון ביכולותינו ובייחודינו. הסדנא תעלה כמה מהתובנות שבספר ותלווה במוסיקה המטמיעה עוד יותר כל רעיון. הילדים ילמדו הרבה בשעה של הסדנא/השיח שיכלול האזנה, תנועה והיסחפות כייפית אל תוך צלילי המוסיקה. ילדים בגילאי 7 -12 יהנו מאוד מהשתתפות פעילה בסדנא, וילדים צעירים יותר יהנו מהמוסיקה החיה וממבט על אצבעותיו של הפסנתרן שירחפו במהירות מעל מקלדת הפסנתר.

למחרת נקיים את הסדנא השנייה: At The Magical Hour: ביום שלישי ה-3.10 בשעה 16:30. זוהי סדנת ציור בשקיעה לצלילי חליל ונבל ועם מדריכת אמנות מצוינת – אילת פיינטו. גם מבוגרים ומלווים מוזמנים לצייר את הנגנים או את הצמחייה שמסביב. ואנו ממליצים שהילדים יגיעו בבגדים שניתן ללכלך או עם סינר. החומרים והקנבאס עליינו! ילדים בגילאי 2-12 מוזמנים בשמחה לצייר או פשוט להאזין למוסיקה קלטית שמיימית שנבצע.

הסדנא השלישית ושמה Creatures of the Universe Through Music: תתקיים ביום רביעי ה-4.10 בשעה 16:30. דרך צלילים של שלל כלי נגינה ובעזרת המנחה והשחקן ארז גרוסברג, ילמדו הילדים על יצורים החיים תחת המיים, על האדמה, בשמיים ובחלל. הילדים ירקדו במסיבה עם בנות ים "תחת המיים", יתעופפו עם פרפרים ויכירו שני חייזרים מצחיקים – אחד שאוהב לשתות רק שוקו! ההנאה מהסדנא מרובה ומתאימה לכל המשפחה ואף לזאטוטים בני שנתיים ופחות ועד לילדים גילאי 12.

אנו מעודדים אתכם להגיע לשלושת הסדנאות במחיר מוזל של 150 ש"ח לילד וללא עלות למבוגר אחד. לכל מבוגר נוסף העלות 20 ש"ח בלבד. אם ברצונכם להגיע לסדנא אחת מחיר הכניסה לילד 60 ש"ח ומחיר למלווה 20 ש"ח.

בשלושת הסדנאות הנגנים ממש מנגנים מול הילדים וללא כל הגברה. בחצר שלנו נבנה לחג הסוכות סוכה בליסטית וכולכם מוזמנים גם לבקר בה! ניפגש בסוכות!

להזמנת כרטיסים לסדנאות ליחצו – http://www.flute.co.il/music-lounge

סדנה מרתקת ושיח לילדים מגילאי 2-12. מומלצת עוד יותר לילדים בגילאי 7-12.

סדנה בשקיעה לציור של נגן נבל קלטי וחלילנית לכל המשפחה – לקטנים ולגדולים.

סדנה המתאימה לכל המשפחה על חיות ויצורים המוצגים דרך כלי נגינה שונים.

Play Video