A 1st large Murder-Mystery Party in Israel!

האירועים שאני יוצרת לסלון התרבות – הסלון מול גבעת נפוליאון – הם ייחודיים ביותר. אני שואפת תמיד לחופש יצירה טוטאלי, ונוטה לפתח קונצפטים חדשים במופעים: רקדן הולה הופ במוסיקה ארגנטינאית; תצוגת אופנה עם מוסיקה חיה; שפת ליוויתנים, חייזרים ועוד יצורים דרך כלי נגינה; אימפרסיוניזם דרך עדשת המצלמה ועוד…אלו רק כמה מהאירועים שהפקתי. אני ממשיכה להפיק ולערוך ערבי תרבות למבוגרים ולילדים, והקהל שלי יודע שאצלי תמיד הם יופתעו. אני גם לא מסוגלת לחזור על קונצפט אחרי שהשתמשתי בו, אז כל הזמן אני מתחדשת בעוד רעיונות.

בשבת הקרובה ה-1.10 בשעה 20:00 אני עורכת אירוע פנטסטי – מסיבה של שעתיים שבמהלכה המשתתפים הם בו זמנית השחקנים והקהל בעלילה מרתקת אודות רצח ברונית בשם ארבלה ראמון. זהו ערב של משחק תפקידים, תיאטרליות ומוסיקה המיועד ל-28 משתתפים. כל משתתף מקבל ממני תפקיד לערב בו הוא מגלם עליה אני נותנת קווי אופי כלליים ביותר. כל משתתף יכול להרחיב את דמותו, ככל שירצה. אפשר לבוא מחופשים ואפשר לבוא בלבוש רגיל.

כשמגיעים אלינו למסיבה, יגיעו המשתתפים לחצר ביתנו שיהפך לערב לחצר האחוזה של הברונית המנוחה. רב המשרתים יושיב אתכם במקומותיכם וייתן לכם טקסט מוכן לערב. את הטקסט תקריאו בזמנים שונים במהלך הפעילות, אותה ינחה השחקן ארז גרוסברג שישחק את עורך הדין פרדי פאר. המשתתפים ימצאו את עצמם בערב בו אנחנו צריכים לקרוא את הצוואה של הברונית המנוחה, אבל לפני כן, פרדי פאר נחוש שנמצא את הרוצח של הברונית – הרוחצ יכול להיות כל אחת מהדמויות. כולן הכירו היטב את הברונית, ולכל אחד מהם יש את הפוטנציאל להיות הרוצח.

לערב מתלווים מוסיקה חיה שאנו מכינים וקינוחים אנגליים מלאים בקצפת וכל טוב שיוגשו לכם על צלחות פורצלן אנגלי וגרמני. את המוסיקה בערב אנגן בחליל יחד עם הפסנתרן עשור אלקיים. לכל דמות יש תמה מוסיקאלית משלה שננגן כשהדמות פונה אל הקהל. למשל לדמות בונד יש את המוסיקה הידועה של 007, לעיתונאית רונית החטטנית יש מוסיקה מאת לירוי אנדרסון – מכונת הכתיבה, ולבלרינה מאדאם פופו יש את המנגינה המוכרת מתוך אגם הברבורים. משולבים בערב שירים ישראלים לצד שירי פופ, והכל מתחבר בצורה נהדרת לעלילה שמלאה בהמון טוויסטים מפתיעים.

אתם מוזמנים למלא עוד כמה מקומות שנותרו לי – בעיקר תפקידי גברים שאפשר תמיד להפוך לתפקידי נשים! הערב כולל כיבוד נהדר של עוגות אנגליות, קאפ-קייקס, גלו-ויין והמון מטעמים שהברונית המנוחה אהבה. מחיר הכרטיס לזוג: 350 ש"ח וליחיד 200 ש"ח. לחצו להזמנות ונשלח לכם תפקיד עוד הערב! הערב מתאים לזוגות, לחוגגי יום הולדת או יום נישואין, לחובבי ההומור האנגלי, וגם ילדים מגיל העשרה מוזמנים להגיע. אנו גם עושים את האירוע בהזמנה פרטים לאירועים שונים ולאירועי גיבוש.

Play Video