מנגינת החיים: ספר לגדול איתו

עבודת כתיבה של כ-6 שנים על הספר "מנגינת החיים" מניבה אצלי פרי בימים אלו. לא תיכננתי מתי יצא הספר לאור ואפילו חשבתי שאשאיר זאת לעתיד הרחוק. אך החוויות שלי בתקופת הקורונה, הבידודים והקושי בו מצויים כולנו האיץ בי את הרצון להפיץ את הספר בהקדם. כל צורת המחשבה שלי וההסתכלות על החיים טמונה בטקסט המכיל 31 משפטים קצרים ופשוטים כביכול. אלו תובנות שהגעתי אליהן דרך המוסיקה ודרך הוראת החליל בה אני עוסקת מגיל צעיר. נוכחתי בכחה של המוסיקה ונעזרתי בה מאז היותי ילדה. דרך הקשבה, נגינה, הלחנה, אינטרפרטציה או אילתור ניתן להנות מצלילי מוסיקה המביאים את הנפש למחוזות חדשים של אושר וסיפוק. לדעתי החיבור שלנו עם עצמנו ועם סביבתנו הוא לכשלעצמו מוסיקה: החל מנשימתנו ועד פעימות ליבנו.

כפי שקורה בחיים כשדברים מדויקים לנו, פגשתי את הציירת הצ'כית האנה אאוורובה ויחד יצרנו את הספר: בסיס ליצירה שתתפתח בחודשים הבאים ליצירה רב מימדית. הספר יפהפה לעין ומלא בצבעים חלומיים שמטרתם לגרום לקורא להיכנס לעולם הדימיון. משפטים בספר מוליכים את הקורא במסע יחד עם חליל דמיוני. מסע בו הקורא לומד להקשיב למנגינות חייו, להביט בעולם ולחוות אותו במלואו ובקצב המתאים לנפשו.

בתמונה אני עם טניה לוברסקי – גרפיקאית מוכשרת העומלת בימים אלו על עבודת העיצוב לספר בשש שפות שונות שבחרתי. ניתן כבר להזמין עותק של הספר בהזמנה מוקדמת בקליק כאן.

2 תגובות

    1. שלום מרים, אפשר להזמין כאן באתר או אצור איתך קשר כשהספרים יגיעו מהדפוס. אני מקווה שממש כבר בקרוב כי הגירסא בעברית תהיה מהראשונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך