הגעתי לסניף של או מרוויז' בפראג והזמנתי כוס תה עם נינוח וניל ולצידו שוקולד ממולא בקצפת על בסיס מרנג, והתמוגגתי עוד יותר כששמעתי מהמלצרית שסניף של אותה רשת עומד להיפתח בישראל ☺

הספר "מנגינת החיים" כעת גם לקוראים צ'כים
הנה עוד מידע על הנושא באתר של אאוורובה: https://www.artfinder.com/artist/hana-auerova/me-at-work/#/

