הסלון מול גבעת נפוליאון – שבע עונות של מופעי מוסיקה ותרבות!

אין כמו במה וקהל כדי ליצור ולפתח רעיונות! שנים שכרתי אולמות אך תמיד הרגשתי שזה לא בדיוק מה שיספק את התשוקה שלי – עד שחשבתי על פתיחת ביתנו לקהל הרחב. בן זוגי הנפלא, יובל קרימולובסקי, זרם איתי מההתחלה, ואחרי שמצאנו דירה מתאימה עיצבתי אותה בצורה כזו שהיא תשמש אותנו כמשפחה אך גם תוכל להפוך לחלל להופעות. אני חושבת שאחרי העונה הראשונה התחלתי להבין שאהבתי היא בבניית האירועים – בבחירת הנושא והאמנים שיבצעו את התכנית בצורה הכי מתאימה. הסלון תמיד משתנה, ובכל אירוע תמצאו שהחלל מתאים לאוירה ואולי יוגשו לכם משקאות ומטעמים גם כן לפי נושא הערב – יפן, יוון, אחוזה אנגלית ועוד…

עברו כבר כמעט 7 עונות מאז התחלנו את פעילות "הסלון מול גבעת נפוליאון", ובכל שנה אנו מוסיפים עוד פעילויות: מופעי מוסיקה לילדים, אירועים לחגים, קונצרטים ואפילו ערבי פו"פ. סביב הסלון צומחת קהילה ואני מזמינה אתכם להצטרף אליה ולהנות משיח בנושאי תרבות שלבטח ימלאו את נפשכם בטוב.

בעונה 2023-24 ערכנו בסלון ערבי הדברויות, פתחנו את החצר לירידי אומנים מעוטף ישראל וזאת בנוסף לאירועים שהעלנו לילדים ולמבוגרים. הנה סרטון שמתמצת את שלל הפעילות שקיימנו מאז הקמת הסלון מול גבעת נפוליאון:

תזכורת לכמה מתוך שלל האירועים שהפקנו בשבע העונות של הסלון מול גבעת נפוליאון

לוח המופעים שלנו מתעדכן כל הזמן! היכנסו לדף הסלון והירשמו לקבלת עידכונים במייל: הסלון מול גבעת נפוליאון

ניפגש בסלון! תמר מלזר קרימולובסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך