ערב תפילה ל"אנושיות" והקרנת הסרט "וראי שמיים" עם אומנית הקול רות וידר-מגן

לאור המצב, לאור הקשיים הרבים כל כך, לאור כל מה שהנפש שלנו זקוקה לה בעת הזו…אנחנו מזמינים אתכם לסלון מול גבעת נפוליאון במוצ"ש 20.1 בשעה 20:30 לערב מיוחד ביותר עם אומנית הקול רות וידר-מגן. יחד אנו נישא תפילה ל"אנושיות". תפילה לאחדות שבאנושיות. לכח ההתחברות והחופש הטמונים בקול האנושי, לפתיחת השערים שבתוכנו ולאלו המקיפים אותנו, לחיבוק הפצעים בתוכנו ולחיבוק הנפשות הפצועות.

בתכנית רגישה זו גם נקרין את סרטה של וידר-מגן: "וראי שמיים". הסרט עטור הפרסים ילווה בהסברים שלה על עבודתה רבת השנים ועל תובנותיה. הוא כולו תפילה עמוקה. תפילה לאחדות שבאנושיות: לכח ההתחברות והחופש הטמונים בקול האנושי, לפתיחת השערים שבתוכנו ולאלו המקיפים אותנו, לחיבוק הפצעים בתוכנו ולחיבוק הנפשות הפצועות. הקרנת הסרט מוקדשת כתפילה לשיחרור כל החטופים, למען חופש ושלמות ההוויה שבעצמה נחטפה ומצויה בתוך רסיסי המלחמה הזאת וכל מלחמות העבר. הנה תיאור של וידר-מגן על הסרט: "אולי הקולות הפראיים, ואולי הקולות שמעלים צמרמורת שבעבודה הזאת, אולי הקולות והגופים העדינים והשבורים, יוכלו לעורר סוג של ידיעה אחרת, לדעת הוויה יקומית חופשית ומכילה- שזו בעצם אנחנו."

הסרט הוא בבימויה של שרה סיגל ובשיתוף מיכאל שחרור. זהו סרט אמנותי-דוקומנטרי המתעד את יצירתה היוצאת דופן של וידר-מגן, ובו קול, דימוי ונרטיב משתלבים ביצירה מופלאה, הנוגעת עמוק בנושאים אמנותיים, רוחניים והיסטוריים ובמתחים התרבותיים בישראל היום. 

מחיר כניסה לאדם: 100 ש"ח כולל כיבוד, שתייה ויין

מחיר לעמיתי הסלון: 85 ש"ח – תשלום בביט 054.3039868 ונא פרטו שם וטלפון. 

הכניסה ללא תשלום למשפחות החטופים ולמשפחות שעזבו את בתיהם בארצנו הכואבת. 

הכניסה לאירועי הסלון בהזמנה מראש בלבד. הסלון מול גבעת נפוליאון – לחוש ולעוף עם הנפש והדמיון!

כתובתנו: אחימאיר 19, שיכון ותיקים, ר"ג

https://maps.app.goo.gl/zcXuoJqnavbG7TnP6

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך