לא משהו שרואים כל יום: ארבע נגניות טרברסו (חליל בארוק) מסונכרנות בשש עשריות ומכוונות למרות שכל זוג נגניות בצד אחר של הבמה, וסיפור צליבת ישו דרך המוסיקה הנשגבת של י.ס.באך בירושלים? וואו! כל זה קורה ביצירה הנשגבת המתאוס פסיון: חווית נגינה עילאית בארבעה קונצרטים בהם ביצענו את הפסיון בפסטיבל באך VI עם תזמורת בארוק ירושלים ותחת ניצוחו של פיליפ פיירלו. בצילום: ארבעת הנגניות באולם צוקר – מימין לשמאל: אורית גורי, עידית שמר, ז'נבייב בלנשארד ואני שמאושרת מהחוויה המדהימה הזו לצד קולגות מצוינות! ובצילום הבמה: משתתפי הקונצרט באולם ימק"א בירושלים. להאזנה להקלטה של המתאוס פסיון הקישו: https://www.kan.org.il/radio/item.aspx?pid=244155
יום השואה – המוסיקה מבטאת את מה שמילים אינן יכולות לאמר
"שיר הזורע": יצירה מאת ויקטור אולמן שנכתבה בגטו טרזין (טרזינשטט) אולמן נולד בטשן להורים ממשפחות יהודיות שהמירו את דתם לקתוליות לפני הולדתו של ויקטור. כיהודי מומר הותר לאביו,
2 תגובות
אכן היתה חוויה נהדרת. ביצוע מרגש של המנצח והגמביסט פיליפ פיירלו. והיצירה הזו שההשתתפות בה היא חוויה עמוקה.
היום אני מדברת על זה עם תלמידים שכל כך מצטערים שפיספסו. אני עוד שרה בראשי את המנגינות…